Smluvní podmínky silniční asistence Chytré auto assistance:
(CZ) (EN)
Rozsah služeb:
Služba |
CZ |
EU |
rozsah |
Silniční služba |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Odtahová služba |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Úschova vozidla |
ANO |
ANO |
2 dny |
Zapůjčení náhradního vozidla* |
ANO |
ANO |
2 dny |
Náhradní ubytování* |
ANO |
ANO |
2 noci |
Náhradní doprava pro posádku* |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Přeprava osob/zavazadel |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Nonstop informační podpora (CZ/AJ) |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
* lze vybrat jednu z takto označených služeb, služby jsou poskytnuty v návaznosti na předchozí odtah vozidla
- Služby silniční asistence jsou zdarma poskytnuty pouze vozidlu s aktivovaným a zaplaceným systémem T-Mobile Chytré auto
- Služba je k dispozici 24 hodin po aktivaci programu Chytré auto assistance
- Služby Chytré auto assistance jsou poskytovány pouze za předpokladu, že požadavek je zajištěn dispečinkem ÚAMK na lince +420 261 104 613
- Služba je poskytována pro všechna osobní a užitková vozidla s hmotností do 3,5t s vyjímkou vozidel taxi, vozidel rychlé záchranné služby, vozidel komerční přepravy osob, speciálních upravených vozidel nebo stavebních a pracovních strojů
- Chytré auto assistance kryje nepojízdnost vozidla vzniklou poruchou, nehodou, samozaviněním nebo vandalismem
- Podmínkou poskytnutí asistenčních služeb Chytré auto je umístění vozidla na veřejné komunikaci nebo na takovém místě, kde je přístup k vozidlu technicky a právně možný
- Všechny služby je možné čerpat opakovaně s těmito vyjímkami:
- opakované odstraňování stejné závady na vozidle (např. startování motoru z důvodu vadné baterie)
- odstraňování nedostatků v povinné výbavě vozidla
- úkony zahrnující systematickou údržbu vozidla nebo doplňkových zařízení a vybavení vozidla
- V případě neoprávněného využití služeb Chytré auto assistance bude asistenční zásah přefakturován v plné výši na volajícího
- Reklamace poskytovaných asistenčních služeb řeší ÚAMK a.s. se sídlem Na Strži 1837/9, 140 00 Praha 4
- Poskytovatelem Chytré auto assistance je ÚAMK a.s. se sídlem Na Strži 1837/9, 140 00 Praha 4
(EN) (CZ)
Smart Car Assistance terms and conditions:
Range of services:
Service |
CZ |
EU |
Range |
Repair on Road Arrival, departure and 30 minutes working of mechanic is included (essential material for repair is paid by driver) |
YES |
YES |
Without limit |
Towing service Load/unload and tow to the nearest brand or UAMK contractual workshop |
YES |
YES |
Without limit |
Storage |
YES |
YES |
2 days |
Replacement vehicle* Rent a car of same or lower category |
YES |
YES |
2 days |
Accommodation* Accommodation of passengers |
YES |
YES |
2 nights |
Travel of passengers* Transport by train, bus or plane (if trip is over 10 hours) to destination or home |
NO |
YES |
Without limit |
Transport of passengers/baggage In case of towing local transport of passengers (to hotel, rental car company etc.) by taxi or replacement car. |
YES |
YES |
Without limit |
Nonstop information support (CZ/ENG) |
YES |
YES |
Without limit |
* you can choice only one alternative and primary assistance must be provided before
- Roadside Assistance is free of charge only for car with active and paid Smart Car system of T-Mobile.
- Assistance is available within 24 hours after activation of Smart Car Assistance.
- Smart Car Assistance is provided solely through UAMK Alarm Centre using the following phone number: +420 261 104 613
- Assistance covers all passenger and light commercial vehicles up to weight of 3,5t with exception of taxi, ambulances, commercial passenger transport cars, special modified cars, construction and working machines.
- Vehicles under the Smart Car Assistance are covered in case of breakdown, accident, self-inflicted or vandalism.
- Smart Car Assistance is provided on public roads and/or on place where access is possible and permitted by law
- All services can be reused with following exceptions:
- same failure repair ( e.g. start engine due to battery failure)
- removal of faults in the car mandatory equipment
- vehicle maintenance including additional accessories
- In case of unauthorized claim of Smart Car Assistance all related costs will be invoiced to the caller
- Complaints are solved by UAMK a.s., Na Strži 1837/9, 140 00 Praha 4
- Provider of Smart Car Assistance is UAMK a.s. Na Strži 1837/9, 140 00 Praha 4